اخبار

سمینار بزرگ <<رفتارشناسی>> در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد.

چه امتیازی میدهید

امروز، 17 اسفند در دانشگاه آزاد کرج سمینار رفتار شناسی با موضوع ((طرف مقابلتون چه رنگی است؟)) برگزار شد

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد کرج، یک استاد رفتارشناسی دیسک رفتار انسان ها را به چهار رنگ اصلی تقسیم کرده و هر شخص بتواند رنگ خود و دیگران را بشناسد؛ می تواند ارتباط موثرتری برقرار کند.

علی مصریان در این همایش در مورد «رمزگشایی از اسرار ارتباط موثر» صحبت کرد و همچنین او افزود: تصویرسازی و تصور آن چه به آن ایمان دارید  چنان قدرتی خلق می‌کند که در صورت تلاش و تکاپوی متمرکز به رویاهایتان خواهید رسید.

سمینار بزرگ رفتارشناسی کرج

هدف از این دوره شناخت خود و دیگران با استفاده از رفتارشناسی مدل جهانی دیسک است. سر فصل هایی که در این دوره به آن پرداخته شده شناخت تیپ‌های مختلف رفتاری، شناخت ویژگی‌های هر الگوی رفتاری، چگونگی ارتباط موثر با اطرافیان، شناخت الگوهای رفتاری و سازگاری با مدل‌های مختلف رفتاری، نحوه تعامل با تیپ‌های مختلف رفتاری، یادگیری استفاده از رفتارشناسی دیسک در کسب و کار و درآمدزایی و بهره‌گیری از مدل جهانی دیسک برای درآمدزایی در فعالیت‌های شخصی، بود.

نوشته های مشابه

مدرس این دوره از چهره های شاخص و شناخته شده دانشگاهی و از مدیران کار بلد و از کارآفرینان خوشنام استان البرز بود. علی مصریان، سخنرنی های زیادی داشته و سخنرانی های اخیر او درباره رفتارشناسی و توصیه‌های موثر بر کسب و کارهای نوپا بوده. دوره رفتارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با همکاری موسسه هفتان برگزار شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  همای سعادت در طالقان رویت شد

نوشته های مشابه

‫۱۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا