کرجشهرهافروشگاه کاغذ دیواریمشاغل

لیست فروشگاه‌های کاغذ دیواری کرج

چه امتیازی میدهید

لیست بهترین فروشگاه‌های کاغذ دیواری کرج به همراه شماره تماس و آدرس فروشگاه‌ها که میتوانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید. این فروشگاه های کاغذ دیواری در کرج از بهترین فروشگاه‌ها هستند البته که مراکز خرید دیگری برای خرید کاغذ دیواری در کرج نیز وجود دارد.

ردیفنام فروشگاه کاغذ دیواریآدرس فروشگاه‌های کاغذ دیواری در کرجشماره تماس
1دیزاین رنگارنگ رویالکرج، گوهردشت، انتهای خیابان داریوش، ضلع غربی میدان امام حسین026-32256466
2کاغذ دیواری والکاورکرج، خیابان درختی، نبش سه راه حدادی026-33516611
3دکوراسیون دیساکرج، خیابان شهید بهشتی، سه راه گوهردشت026-34406083
4تزیینات عظیمیکرج، خیابان گلشهر، بالاتر از بهار شرقی026-34644640
5دکوراسیون طراحان برترکرج، گوهردشت، بلوار سه باندی، مقابل درب اصلی پارک026-34451000
6دکور رمانتیککرج، سه راه گوهردشت، نبش خیابان میثم 609194101558
7گروه معماری و دکوراسیون زرینکرج، 45 متری کاج، جنب بانک صادرات09120592150
8تزیینات محمدیکرج، خیابان برغان، روبروی 25 متری بهار، پلاک 899026-32209984
9دکوراسیون پازلکرج، حصارک، خیابان بهشتی، خیابان انقلاب، بین کوچه 12 و 14026-34516774
10دکوراسیون امانیکرج، خیابان فروغی (میرزایی)، بعد از تقاطع داود آبادی،
روبروی کوچه نصر آبادی
026-32218394
11تزیینات آریاکرج، سه راه گوهردشت، نبش خیابان خواجوی09123576534
12بهداد مارککرج، جاده ماهدشت، شهر صنعتی زیبادشت، خیابان صنعتگران، صنعت 6،
پلاک 174
026-36320553
13معماری ایدهکرج، بلوار رستاخیز026-34492438
14فروشگاه وینیفلکسکرج، گوهردشت، نبش خیابان سوم09121671734
15دکوراسیون کاتلیاکرج، میدان مادر، بلوار دانش آموز09123624956

راهنمای خرید کاغذ دیواری در کرج

امروزه در حالی که مدل های مختلف کاغذ دیواری وارد بازار شده و مواد و طرح ها بسیار متنوع شده است، دیگر نگران خرید کاغذ دیواری مناسب نباشید. تجهیزاتی که در تولید و نصب کاغذ دیواری وجود دارد کار را راحت تر از قبل می کند. این بدان معنی است که روند اتصال اسناد جدید و برداشت از کاغذ دیواری های قدیمی دیگر خیلی سخت و زمان بر نیست.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  سنگ ساختمانی در کرج
نوشته های مشابه

زمانی که باید برای دیوارها صرف کنید بسیار کوتاهتر از نقاشی یا کاشی کاری و غیره است. به همین دلیل است که می توانید برای نوسازی محیط خانه، محل کار یا هر جای دیگری به کاغذ دیواری ها تکیه کنید. حتی برای مکان هایی مانند آشپزخانه و حمام نیز محصولاتی در این قسمت ساخته می شوند.

در مورد تنوع رنگ، نقش و بافت نیازی به گفتن نیست، زیرا تنوع موجود در بازار بسیار زیاد است. شاید ندانید که طیف وسیعی از مواد مانند ابریشم، چرم و کتان نیز وارد بازار کاغذ دیواری شده است. قبل از خرید کاغذ دیواری، موارد خاصی وجود دارد که باید روشن کنید تا فرآیند خرید بدون دردسر و آسان باشد. وظایف چیست؟ در اینجا چند سوال وجود دارد که با شما در میان می گذاریم تا قبل از خرید کاغذ دیواری از خود بپرسید:

کاغذ دیواری برای چه قسمتی استفاده می شود؟

قبل از شروع خرید، باید ویژگی های مکانی را که می خواهید مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید کاغذ دیواری برای مکان های پر رفت و آمد بخرید یا برای سرویس بهداشتی می خواهید، باید به جنس و طرح آن توجه ویژه ای داشته باشید. کلاه خود را به سر بگذارید و ببینید رنگ یا کاشی های دیوار خانه شما زیباتر از آب یا استفاده از کاغذ دیواری است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست پزشکان متخصص پوست و مو در کرج

به یاد داشته باشید که کاغذ دیواری معمولا دوام بیشتری نسبت به رنگ دارد و برای مکان های پر رفت و آمد خانه مانند سالن گزینه بهتری است. زیرا رنگ آمیزی دیوارهای قسمتی از خانه مانند هال معمولاً با ریسک همراه است; اجسام مختلف به در و دیوار برخورد می کنند و در هم ریخته و تغییر شکل می دهند و احتمال کثیف شدن آن بیشتر است. علاوه بر این، دیوارهای رنگی باید هر پنج سال یک بار دوباره رنگ آمیزی شوند تا دیوارها نمایان شوند.

کاغذ دیواری دوام بیشتری نسبت به رنگ آمیزی دارد و پوشش بهتری برای دیوارهای تاب دار و نامناسب است. به عنوان مثال خانه های قدیمی که دیوارهای آنها دچار مشکلاتی مانند تغییر شکل، رطوبت و … شده است. با کمک کاغذ دیواری شکل و ظاهر بهتری پیدا می کند.

  1. به دنبال چه فضا و طراحی هستیم؟
    با استفاده از کاغذ دیواری های مختلف می توانید طرح ها و حال و هوای متفاوتی را در هر محیطی ایجاد کنید. کاغذ دیواری های لوکس، اسپرت، چند مدل و غیره. برای ایجاد فضای مورد علاقه شما در خدمت شما هستند. اهمیت کاغذ دیواری چند جفت در این است که می توان برای هر قسمت از دیوار یا دیوارهای هر محیط از الگوهای متفاوتی استفاده کرد. شاید بخواهید یک دیوار را با چندین کاغذ دیواری مختلف بپوشانید یا هر دیوار را با یک اتاق با کاغذ دیواری های مختلف سبک کنید.
  2. چه نوع کاغذ دیواری بخریم؟
    خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری معمولا دو لایه است. لایه بالا و پایین. لایه رویی از کاغذ یا وینیل ساخته شده و ظاهر کاغذ دیواری را ایجاد می کند. لایه زیرین که نشان دهنده زیرساخت کاغذ دیواری است، معمولاً از کاغذ یا پارچه هایی تشکیل شده است که بالشتک ندارند. اگر اهل محیط زیست هستید، بدانید که برخی از کاغذ دیواری ها با موادی ساخته می شوند که برای طبیعت مضر نیستند. به عبارت دیگر در ساخت آنها از درختان و تولید کاغذ استفاده نمی شود و سایر مصنوعات جایگزین کاغذ می شوند. از مواد دیگری مانند بامبو نیز برای ساخت کاغذ دیواری استفاده می شود که در ادامه معرفی خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  فروشگاه های کاغذ دیواری در کرج

تجهیزات کاغذی: الگوهای مختلفی با دستگاه های مخصوص روی کاغذ دیواری کاغذ کارخانه چاپ می شود.
مواد وینیل: کاغذ دیواری وینیل از PVC ساخته شده است که روی کاغذ چسبانده می شود. این ماده برای پوشاندن بی نظمی های دیوار بسیار مناسب است. بسیاری از انواع آن نیز قابل شستشو هستند.
جنس بامبو: این کاغذ دیواری ها از چوب بامبو ساخته شده اند و رنگی ظریف و زیبا دارند، اما حساسیت آن ها به رطوبت، محدودیت هایی را در استفاده از آن ها در مکان های مرطوب و مکان هایی مانند حمام به همراه دارد.
جنس پارچه: برخی از انواع کاغذ دیواری که البته قیمت بالاتری نیز دارند از منسوجات مختلفی مانند ابریشم، کتان، نمد و … تشکیل شده است.

هنگام خرید کاغذ دیواری با مدل های مختلفی روبرو می شوید. شما باید با توجه به سلیقه خود، فضایی که دارید و ویژگی های آن فضا کاغذ دیواری مناسب را انتخاب و خریداری کنید. ابتدا نگاهی دقیق به سبک فضا بیندازید:

اگر فضای اتاق رمانتیک و فیلتر شده باشد، رنگ های پاستلی (رنگ های روشن و کم رنگ)، طرح های گلدار و خطوط ظریف و ظریف را ترجیح می دهند.
اگر می خواهید فضایی مدرن خلق کنید، باید به دنبال کاغذ دیواری هایی با رنگ های متالیک و اشکال هندسی باشید.
برای فضاهای سنتی تر، از الگوهای ساده، گلدار یا راه راه استفاده کنید.
همچنین نکات و پیشنهاداتی برای طراحی دیوارهای کاغذ دیواری داریم که ارزش دانستن آنها را دارد:

برای خاص شدن بخشی از فضا و داشتن جلوه ای متفاوت، یکی از دیوارهای پشت بزرگ ترین مبل یا یکی از دیوارهای کلیدی اتاق را با رنگ و طرحی متفاوت از دیوارهای دیگر بچینید.
استفاده از کاغذ دیواری های ساده نیز گزینه ای هوشمندانه است که پشیمان نخواهید شد.
برای اتاق کودکان نیز می توانید از کارتون و رنگ های شاد استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که مفاهیم شلوغ برای یک اتاق کوچک باعث کاهش فضا می شود.
اگر برای اولین بار است که از کاغذ دیواری استفاده می کنید، به دنبال طرح های کوچک روی سطح کاغذ نباشید، هماهنگی این کاغذ دیواری با وسایل و تزیینات دیگر کار دشواری است و اگر نیاز به تعمیر بخشی از کاغذ دیواری با اصلاح دارید. مشکلی که با قسمت های مختلف دیوار با کاغذ دیواری جدید مواجه می شوید.
اگر از کاغذ دیواری با نقش های برجسته استفاده می کنید، بدانید که فضا ابعاد خواهد داشت. این کاغذ دیواری ها برای پوشاندن عیوب دیوارها بسیار مناسب هستند.

شما در این مقاله با لیست فروشگاه‌های کاغذ دیواری در کرج آشنا شدید و میتوانید خرید خود را از این مراکز متع

محمدرضا کرمی

میتوانید برای افزودن کسب و کار خود به صورت "رایگان" در سایت به ما پیام دهید 09375473322

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. تبلیغ در گوگل رایگان هم انجام میدید؟ من میخوام تبلیغات رایگان در گوگل انجام بدم. لطفا راهنمایی میکنید
    ممنون

  2. شما بهترین سامانه ثبت آگهی هستید و واقعا خیلی راحت میشه در این سایت ثبت شغل ثبت شغل انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا