کرجگردشگری

روستای خور البرز کجاست؟

چه امتیازی میدهید

با سلام. روستای خور البرز در 17 کیلومتری شهر کرج و در مسیر جاده باصفای چالوس قرار دارد. روستای خور البرز در بین کوه های البرز قرار دارد و به همین علت آب وهوای این روستا فوق العاده است. شما برای تفریح و پیک نیک می توانید به روستای خور البرز بروید زیرا آنجا طبیعت بکر و دست نخورده ای دارد و شما مدت زمانی که در آنجا هستید می توانید از هوای پاک و دلپذیر آن استفاده کنید.

روستای خور البرز

آب و هوای روستای خور البرز

روستای خور البرز با نزدیک بودن به شهر کرج، باعث شده افرادی که ساکن تهران هستند به راحتی به این روستای با صفا دسترسی پیدا کنند. این روستا به شهر های قزوین ، کرج ، هشتگرد ،نظرآباد و اشتهارد بسیار نزدیک است. از ویژگی های دیگر روستای خور البرز این است که یک روستای چهار فصل می باشد و در هر فصل یک جاذبه بخصوص برای گردشگران خود دارد. طبیعت سرسبز این منطقه، تمامی گردشگران را مدهوش می کند و شما می توانید با شروع فصل بهار این طبیعت زیبا را مشاهده کنید.

روستای خور البرز

جاذبه های گردشگری روستای خور البرز

آبشار خور

روستای خور البرز جاذبه های گردشگری متعددی دارد که آبشار آن معروف ترین آنهاست. این آبشار در فصل های بهار و تابستان گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و در فصل زمستان به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، آب های آن یخ می زند و قندیل های پر عظمتی در آبشار خور ایجاد می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست متخصص جراحی لثه در کرج
آبشار روستای خور البرز

پیست اسکی خور

پیست اسکی روستای خور البرز جز قدیمی ترین و خلوت ترین پیست های اسکی می باشد. شما می توانید در زمستان به آنجا بروید و اوقات خوشی را با دوستان و خانواده تان داشته باشید. پیست اسکی خور به امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی مجهز می باشد و اگر شما به رستوران های آنجا سری بزنید منو های فرنگی و ایرانی را می بینید. اگر اسکی بلد نبودید می توانید از مربیان روستای خور البرز استفاده کنید. همچنین، اسنوبرد، تیوب سواری و سرسره بازی از جمله بازی هایی است که می توانید پیست اسکی خور انجام دهید.

پیست اسکی روستای خور البرز

همانطور که گفتیم فاصله شهر کرج تا روستای خور 17 کیلومتر است که بهترین مسیر برای رسیدن به آن جاده چالوس می باشد. روستای خور البرز علاوه بر این جاذبه ها، دارای میوه و محصولات کشاورزی بسیار باکیفیت و خوشمزه می باشد.

مطالب مرتبط

  • روستای خور اشتهارد

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا