کرجگردشگریمجله

مکان های دیدنی کرج برای کودکان

چه امتیازی میدهید

شهر کرج به ایران کوچک معروف است زیرا از اقوام مختلف ایران در اینجا زندگی می کنند و چند سالی می شود از تهران جدا شده و بسیاری از مردم ، استان کرج را به دلیل اینکه در کنار پایتخت ایران می باشد ، می شناسند.

این شهر همانند دیگر شهر های ایران دارای مکان های دیدنی می باشد در ادامه ما تعدادی از مکان های دیدنی کرج برای کودکان را به شما معرفی می کنیم.

باغ پرندگان

باغ پرندگان کرج به با پرندگان چهار باغ نیز معروف می باشد و این باغ حدود 10 هزار متر مربع وسعت دارد. در این باغ می توانید از انواع پرندگان مانند طوطی ها ،کبوتر ها و … دیدن کنید. باغ پرندگان کرج تعداد زیادی پرنده در حال منقرض دارد و حتی شما می توانید پرندگانی را که تا به حال نام آنها را نشنیده اید ، در آنجا مشاهده کنید. باغ پرندگان یکی از مکان های دیدنی کرج برای کودکان می باشد این مکان علاوه بر تفریح جنبه ی آموزشی برای کودکانتان دارد و فرزندانتان می توانند با پرندگان و نحوه زندگی آنها آشنا شوند.

نوشته های مشابه

آدرس: استان البرز، اتوبان کرج- قزوین، خروجی کردان، شهر چهار باغ ، نبش گلستان پنجم

باغ پرندگان کرج

دهکده آبی پارس

اگر یک روز مهیج و آبی را می خواهید ما به شما دهکده آبی پارس را پیشنهاد می کنیم.  شما و کودکتان می توانید در این جا بهترین لحظات را باهم تجربه کنید.

دهکده آبی پارس جزو محبوب ترین دهکده های آبی ایران به حساب می آید و امکان پذیرش 2000 نفر به صورت همزمان را دارد . مردان و زنان در قسمت جدا همزمان می توانند از امکانات استفاده کنند . این پارک آبی دارای مربیان مجرب و متخصص می باشند و همچنین این دهکده برای تمامی سنین ساخته شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  فروشگاه های موتور سیکلت در کرج

امکانات دهکده آبی پارس: چاله فضایی، سرسره های مهیج، وسایل بازی ویژه کودکان ،استخر مخصوصا کودکان، سونا ، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی و مکان های مخصوص خوراکی مثل ایستگاه های آبمیوه ، رستوران و کافی شاپ

دهکده آبی پارس از پر طرفدار ترین مکان های دیدنی کرج برای کودکان به حساب می آید.

آدرس: کیلومتر 22 اتوبان تهران- کرج ، روبه روی ایستگاه مترو گرمدره ،خیابان شهدا

دهکده آبی پارس

پیست اسکی دیزین

پیست اسکی دیزین یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری در کرج به حساب می آید. دیزین ازمکان های دیدنی کرج برای کودکان هم می باشد زیرا در هوای برفی خانواده ها از شلوغی و ترافیک به پیست اسکی دیزین پناه کی آورند تا کئدکانشان از برف لذت ببرند و ائقات خوشی را تجربه کنند.

در پیست اسکی دیزین علاوه بر برف بازی ، شما می توانید آموزش اسکی ببینید تا راحت تر از اسکی لذت ببرید.

پیست اسکی دیزین مورد تایید فدراسیون جهانی اسکی برای برگزاری مسابقات بین المللی است پس در این مکان دیدنی کرج بسیار مسابقات برگزار می شود و شما می توانید از نزدیک آنها را تماشا کنید.

همچنین اگر علاقه به بازی برفی و اسکی ندارید ، می توانید از امکانات تفریحات تابستانه استفاده کنید.

انواع پیست ها در پیست اسکی دیزین: پیست مبتدی، پیست وپیست، پیست اسنو پارک ، پیست چمن، پیست یو.

پیست اسکی دیزین که جز مکان های دیدنی کرج برای کودکان است دارای تله کابین های مختلف می باشد که با فرزندانتان می توانید در آنها اوقات خوشی را داشته باشید.

چهار تله کابین وجود دارد: شاله ،چمن ، قله و تله کابین دره

همچنین شما می توانید آنجا از تله سیژ ،تله اسکی بشقابی و تله اسکی پرخشی استفاده کنید.

اگر میخواهید آدرنالین خونتان بالا برود ،پاراگلایدر ، تیوپ سواری و کایت سواری را تجربه کنید.

آدرس: در فاصله 70 کیلومتری شمال کرج و 6 کیلومتری ولایت رود

پیست اسکی دیزین

سد کرج یا سد امیر کبیر

از مکان های دیدنی کرج برای کودکان می توان به سد کرج اشاره کرد. وجود این سد در اطراف کرج باعث شده تا خانواده های زیادی در تعطیلات به آنجا بروند و کودکانشان در فضای سرسبز اطراف آن بازی کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست شرکت های نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی در کرج

این سد مرکز اصلی پرورش ماهی قزل آلا در البرز می باشد همچنین ماهی سفید ، ماهی سیاه ، قزل آلا رنگین کمانی و قزل آلا خال قرمز پرورش میدهند.

آدرس: کرج ،کیلومتر جاده کرج-چالوس ،دریاچه سد امیر کبیر کرج

سد کرج

شهربازی بازینو

اگر بخواهیم پرطرفدار ترین مکان های دیدنی کرج برای کودکان را به شما پیشنهاد کنیم، شهربازی سرپوشیده بازینو پیشنهاد می شود. زیرا این مکان کاملا مخصوص کودکان شما می باشد و دارای چندین طبقه و 120 دستگاه بازی است که از کشور های ایتالیا ،آلمان و کانادا به ایران وارد کرده اند.

می توانید از سالن بیلیارد ،بولینگ ، هاکی، پینت بال، پیست ماشین سواری بزرگسالان همچنین کلبه گریم و بازی های کامپیوتری استفاده کنید.

آدرس: کرج، جاده ملارد، انتهای بلوار کشاورز

شهربازی بازینو

پارک جنگلی جهان نما

اگر به دنبال پارک جنگلی بزرگ و زیبا هستید، حتما به پارک جنگلی جهان نما سر بزنید. این پارک به دلیل وسعت زیاد، قطعا جزو مکان های دیدنی کرج برای کودکان می باشد.

در این طبیعت بکر خانواده ها می توانند دوچرخه سواری ، پیاده روی و بازی های توپی انجام دهند. این پارک محل اختصاصی برای بازی کودکان دارد.

نگران جای پارک برای ماشین نباشید زیرا پارک جنگلی جهان نما پارکینگ اختصاصی دارد . از رستوران و کافه های داخل پارک برای تغذیه خود و فرزندانتان می توانید استفاده کنید.

آدرس: استان البرز، آزادراه تهران- کرج، روبه روی کارخانه بهنوش

پارک جنگلی جهان نما

باغ فاتح

باغ فاتح از محبوب ترین بوستان های کرج است. این بوستان جنگلی ، حال و هوای شمال را در کرج زنده کرده است و درختان این باغ زمان قدیم به صورتی کاشته شده بود که امروز خیابانی عریض ایجاد کرده است.

باغ فاتح برای کسانی که عاشق پیاده روی و اکسیژن هستند مناس می باشد و همچنین ورزشکاران زیادی به آنجا برای تمرین می روند.

از امکانات این مکان دیدنی کرج برای کودکان می توان به زمین تنیس حرفه ای و بین المللی آن ، کلبه کتاب و محیط بسکتبال و والیبال اشاره کرد.

آدرس: کرج ، بلوار جمهوری، جهانشهر، باغ فاتح کرج

باغ فاتح کرج

پارک چمران

اگر علاقمند به گل و گیاه هستید و میخواهید عکس های رنگی و شادی از خود داشته باشید حتما به پارک چمران سر بزنید. پارک چمران یکی از مکان های دیدنی کرج برای کودکان است که می توانند با خیال راحت از وسایل بازی استفاده کنند و جشنواره لاله را که اخیرا در آنجا برگزار می کنند، از نزدیک مشاهده کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست صرافی های کرج

پارک چمران به گل های رنگارنگ و طبیعت بکرش معروف است. در جشنواره گل ها ، گل لاله را به گونه ای می کارند که طرحی زیبا و منظم ایجاد میشود و مرتب بودن گلها شما را به وجد می آورد.

آدرس: کرج، بلوار شهید چمران ،بالا تر از میدان امام حسین

پارک چمران

موزه خودرو ایران

موزه خودرو ایران مناسب افرادی است که علاقه مند به ماشین و سیر تکامل آن می باشند. اگر فرزند شما اطلاعاتی درباره خودرو های موجود در ایران می خواهد ،حتما او را برای بازدید از موزه ببرید.

موزه های کرج همیشه جزو مکان های دیدنی کرج برای کودکان می باشند زیرا بار آموزشی زیادی برای کودکان و نوجوانان دارند و اطلاعات عمومی آنها را قوی تر می کنند.

آدرس: بین کیلومتر 10 و 11 جاده مخصوص کرج، جنب بانک توسعه تعاون، خیابان بیست و پنجم

موزه خودرو ایران کرج

سینما پرشین

سینما پرشین کرج محیطی را فراهم کرده تا بهترین فیلم ها را در بهترین حالت تماشا کنید. این سینما دارای 4 سالن می باشد که دو سالن 200 صندلی و دو سالن دیگر 100 صندلی دارد.

برای اینکه فرزندتان با محیط هنری آشنا بشود می توانید به سینما پرشین ببرید.

سینما پرشین هم از مکان های دیدنی کرج برای کودکان است.

آدرس: کرج، فاز یک مهرشهر، بلوار امام خمینی، بلوار دشتبان زاده

سینما پرشین

شهربازی اکوفان

برسیم به آخرین مکان های دیدنی کرج برای کودکان که بسیار مهیج می باشد. شهربازی اکوفان بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده کرج است که دارای شهر مشاغل، اتاق جشن ها و… می باشد

همچنین فرزند شما با واقعیت مجازی می تواند به دنیای ناشناخته ها سفر کند و شغل های گوناگون را تجربه کند و مهارت های مختلفی را یاد بگیرد.

آدرس: کرج، شهرک رستمی، جاده مشکین دشت، خیابان آخوندی، اکومال

شهربازی اکوفان

امیدواریم که لحظات خوشی را با کودکان خود داشته باشید. اگر مکان های دیدنی کرج برای کودکان وجود دارد و ما در این لیست قرار نداده ایم، به ما معرفی کنید.

مطالب مرتبط

  • https://savojmag ir/مکان-دیدنی-کرج-برای-کودکان/

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا