کرجگردشگری

معرفی روستای کردان کرج

چه امتیازی میدهید

با سلام خدمت شما، در این مقاله قصد داریم روستای کردان کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم. روستای کردان کرج در 15 کیلومتری استان البرز و در دهستان کوهسار قرار دارد. این روستا در قدیم نام های مختلفی ازجمله پل کردان، ماموت، سوپا و… داشت.

روستای کردان کرج

روستای کردان کرج از سمت غرب با شهر هشتگرد و از سمت شرق با روستای برغان همسایه است. این روستا علاوه بر طبیعت بی نظیر، قدمت تاریخی هم دارد.

روستای کردان کرج به باغ و ویلاهای لوکسش معروف است و در فصل تابستان بهترین میوه های منطقه را تولید می کند. خاک حاصل خیز این روستا باعث ایجاد این باغ های پر میوه می شود. یکی از زیبایی های روستای کردان کرج، عبور رودخانه ای پر آب از وسط روستا است. همین رودخانه باعث جذب هزاران گردشگر به این منطقه می شود.

نوشته های مشابه

اکثر ساکنان تهرانی و کرجی در روستای کردان کرج ویلا های لوکس و بزرگی دارند و در تعطیلات این روستا بسیار پر ترافیک می شود. آب و هوای خوش روستای کردان باعث می شود که شما نتوانید به راحتی از آن دل بکنید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست فروشگاه های لوازم ورزشی در کرج

جاذبه های گردشگری روستای کردان کرج

برج مقبره کردان

که با اسم امامزاده حسین هم شناخته می شود. این برج با گنبدی شبیه به کلاه خود است که در زمان سلجوقیان ساخته شده.در اطراف آن درختان توت و چنار متعددی قرار دارد که محیط را بسیار آرامش بخش کرده است.

رودخانه کردان

این رودخانه دلیل حیات مردمان این روستا است و یکی از پر آب ترین رودخانه های استان البرز به شمار می آید. ارتفاعات رودخانه محیط بسیار پاک و دل انگیزی برای کوهنوردی می باشد و ما به شما پیشنهاد می کنیم یکبار پیاده روی در آن منطقه را تجربه کنید.

روستای کردان کرج

رستوران های روستای کردان البرز

کافه و رستوران، امروزه جز جاذبه ها به شمار می آیند و روستای کردان نیز دارای تعداد زیادی کافه و رستوران های رو باز است و شما می توانید برای داشتن یک روز عاشقانه و دلپذیر یکی از رستوران های این روستا را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا