مجله

طرز تهیه لواشک سیب خانگی خوشرنگ و خوشمزه

4/5 - (1 امتیاز)

به لواشک‌های بیرون اعتمادی ندارید و قصد درست کردن لواشک خانگی دارید؟ به مقاله خوبی مراجعه کردید در این مقاله طرز تهیه لواشک سیب خانگی خوشرنگ و خوشمزه را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد تا بتوانید در منزل خود لواشک سیب خانگی تهیه کنید و استفاده کنید و دیگر نگران بهداشتی بدون یا نبودن لواشکی که کودکانتان میل میکنند نباشید.

لواشک یکی از بهترین و لذیذترین مواد غذایی است که کودکان علاقه بسیار زیادی به آن دارند. لواشک را میتوان از میوه‌هایی همچون سیب، کیوی، آلو و زرد آلو تهیه کرد اما ما در این مقاله قصد داریم در مورد تهیه لواشک سیب خانگی صحبت کنیم.

مواد مورد نیاز برای تهیه لواشک سیب خانگی

سیب ۲/۵ کیلو
آب۱/۵ لیوان
نمکبه مقدار لازم
شکربه مقدار لازم

فیلم آموزش طرز تهیه لواشک سیب خانگی

مراحل تهیه لواشک سیب خانگی

طرز تهیه لواشک سیب خانگی خوشرنگ و خوشمزه
  • برای تهیه لواشک سیب خانگی ابتدا باید مقدار 2/5 کیلو سیب که تهیه کردید را شسته و دانه‌های سیب را از آن جدا کنید و داخل یک طرف برای جوشاندن قرار دهید. حدود 1 الی 2 لیوان نیز آب به آن اضافه کنید.
  • ظرف را بر روی حرارت به مدت 1.5 ساعت قرار دهید تا سیب‌ها کاملا له شوند.
  • نمک را در این مرحله به سیب‌های له شده اضافه کنید و اگر قصد دارید لواشک خانگی تان کمی ملس تر شود میتوانید از شکر برای اینکار استفاده کنید.
  • وقتی سیب‌ها کاملا له شدند و مواد را به آن‌ها اضافه کردید بگذارید سرد شود و از یک صافی آن را رد کنید و مجددا آن را روی حرارت قرار دهید تا کاملا غلیظ شوند.
  • بعد از این که تماما غلیظ شد مواد را روی سینی به مدت یک الی دو هفته قرار دهید تا کاملا خشک شوند و اگر نگران کثیف شدن هستید میتوانید از یک طوری یا آبکش استفاده کنید و روی لواشک تان که تهیه کردید قرار دهید تا تمیز بمانند.
پیشنهاد میکنیم بخوانید  زاویه سازی فک با ورزش

به همین سادگی!

طرز تهیه لواشک سیب خانگی خوشرنگ و خوشمزه

طرز تهیه لواشک سیب خانگی به همین سادگی که ذکر شد بود و دردسر خاصی برای شما نخواهد داشت. شما میتوانید برای تهیه لواشک سیب خانگی از انواع طعم ‌های سیب استفاده کنید و حتی میتوانید با میوه‌هایی مانند کیوی آن را مخلوط کنید تا لواشک خانگی بینظیری درست کنید.

محمدرضا کرمی

میتوانید برای افزودن کسب و کار خود به صورت "رایگان" در سایت به ما پیام دهید 09375473322

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا