اخبارکافهکرجمجلهمشاغل

بهترین کافه رستوران ها در گوهر دشت کرج

چه امتیازی میدهید

مکانی عمومی اما دنج و راحت است که در آن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و به طور کلی فست فودهای سبک سرو می شود. معمولاً قرارهای دوستانه و عاشقانه، جلسات کاری و تولدها در کافه برگزار می شود.

وجود تنوع بسیار بین کافه ها در کرج ، انتخاب را بسیار سخت میکند اما ما سعی کردیم با توجه به نظرات مشتریان و امتیازی که به این کافه ها داده شده است بهترین کافه ها را برای شما گلچین و معرفی کنیم.

کافه رستوارن کلاژ

کافه رستوران کلاژ روبروی دانشگاه هنر قرار دارد که مکان بسیار مناسب و دنجی برای شماست. این کافه دارای محیط آرام ، دلنشین و دنج می باشد.

نوشته های مشابه

در کافه رستوران کلاژ شما میتوانید بهترین دورهمی ها را در فضای راحت جهت قرارهای دوستانه و برگذاری جشن تولد می باشد را تجربه کنید.

نشانی: کرج، روبروی دانشگاه هنر

کافه ویونا

در این کافه می توانید انواع نوشیدنی های خوش طعم را میل کنید، این کافه دارای محیطی دنج، مناسب برای جلسه کاری و رسمی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست سرویس مدارس کرج

نشانی: فلکه اول گوهردشت، مجتمع نیکامال

کافه رستوارن رسپی

رستوران رسپی به عنوان اولین رستوران فرانسوی در کرج فعالیت دارد. این مکان دارای ۳ فضای مجزا: رستوران، کافه، استیک بار می باشد.

اگر دوست دارید طعم و حتی ظاهر گارنیش شده ی یک غذای فرانسوی را تجربه کنید یک سر به رسپی بزنید، فقط یادتان باشد برای رستوران باید حتما جا رزرو کنید.

نشانی: کرج، بلوار مسیح پاکدل

ونکا کافه

کافه ونکا یکی از بهترین کافه های کرج به حساب می آید. کافه ونکا یکی از کافه های مجلل کرج است. این کافه بسیار زیباست و منظره ای عالی دارد.

در این کافه از دکوراسیون چوبی ساده استفاده شده است. لازم به ذکر است که کافه ونکا به دو قسمت فضای باز و فضای داخلی تقسیم می شود. البته داخل آن امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. بنابراین کسانی که به دنبال یک تجربه لذت بخش از سیگار کشیدن و چای دمی هستند می توانند از فضای بیرون استفاده کنند.

نشانی: کرج، گوهردشت، نبش خیابان دوازدهم شرقی

کافه برچی

کافه برچی یکی از کافه های دنج کرج است. این کافه یک کافه دانشجویی محسوب می شود. کافه برچی یک کافه باحال با جمعیتی صمیمی است.

در واقع اگر به دنبال یک کافه غیررسمی و کوچک با قیمت مناسب هستید، کافه برچی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. سیگار کشیدن در این کافه مجاز است. در عین حال می توانید در این کافه با دوستان خود ملاقات کنید و از فضای صمیمی آن لذت ببرید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست پزشکان فوق تخصص روانپزشکی کودکان در کرج

نشانی: کرج. بلوار مؤذن. جنب دانشگاه آزاد. خیابان دانشگاه. نبش خیابان میرغفاری(نصر۱) طبقه فوقانی کتابفروشی پیام نور

کافه اکتو

کافه اکتو یکی از بهترین رستوران های کرج است. این کافه ظاهر بسیار زیبا و محکمی دارد. در این کافه می توانید انواع شیرینی و دسر و همچنین نوشیدنی های مخلوط و خاص را سفارش دهید. کافه اکتو مشتری های خاصی دارد. کیک ها و دسرهای این کافه همیشه تازه و خوشمزه هستند.

لازم به ذکر است استعمال دخانیات در این کافه ممنوع است. بنابراین در این کافه فقط عطر و بوی خوب قهوه را می توانید استشمام کنید.

نشانی: گوهردشت، بلوار رستاخیز، ابتدای خیابان دکتر حسابی

مطالب مرتبط

  • https://savojmag ir/کافه-رستوران-گوهردشت/

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا