مجله

بیوگرافی مهدی طارمی؛ بازیکن تیم ملی

چه امتیازی میدهید

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر می باشد. او بازیکن تیم ملی و اسبق پرسپولیس است و مدرک تحصیلی این بازیکن دیپلم می باشد. پست این بازیکن در زمین فوتبال مهاجم است و برای کشورمان گل های بسیار مهم و ارزشمندی زده.

مهدی طارمی از دوران کودکی با فوتبال آشناییت داشت زیرا پدر او یک فوتبالیست حرفه ای قدیمی است. او یک خواهر و یک برادر دارد. مهدی طارمی به قدری استعداد و توانایی داشت که توانست از شهر بوشهر خود را به تیم های بزرگ کشور پرتغال برساند.

تیم های مهدی طارمی

اولین تیمی که مهدی طارمی در آن به صورت حرفه ای بازی کرد، تیم جوانان برق بوشهر بود و بعد از آن به ایرنجوان و شاهین بوشهر رفت اما زمان درخشش این بازیکن سال 93 بود که آن زمان مهدی طارمی به دعوت علی دایی به باشگاه پرسپولیس آمد و 55 گل برای این تیم زد و بهترین گلزن تازیخ باشگاه پرسپولیس شد و دوبار عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد. همین عملکرد فوق العاده اش باعث شد کیروش آن را در سال 94 به تیم ملی دعوت کند تا به عنوان مهاجم برای کشورمان پا به توپ شود و از زمان پرسپولیس شماره پیراهن او 9 است.

مهدی طارمی؛ بازیکن تیم ملی

در سال 98 مهدی طارمی به تیم ریو آوه پرتغال پیوست؛ او در اولین بازیش به عنوان بازیکن ثابت، هت تریک کرد و بهترین بازیکن زمین شد. یکی از توانایی های عجیب مهدی طارمی، پنالتی گرفتن او است؛ این بازیکن تیم ملی بسیار پنالتی برای تیمش گرفته و گاهی همین پنالتی ها باعث موفقیت تیمش شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  نگاهی کوتاه به زندگی آتیلا پسیانی

مهدی طارمی همپنان درحال طی کردن مسیر موفقیت است و اینبار با تیم پورتو قرار داد چهارساله بست و در اولین فصل حضورش در این تیم بهترین پاسور لیگ شد.

مهدی طارمی بعد از امباپه، هالند و لواندوفسکی، با زدن ۳۷ گل در ۵۱ بازی چهارمین گلزن برتر سال ۲۰۲۲ اروپا شد.

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا