کرجمشاغل

لیست فروشگاه های روغن گیری در کرج

چه امتیازی میدهید

درود به شما عزیزان،با توجه به نیاز شما همراهان،قصد داریم فروشگاه های روغن گیری در کرج را به شما معرفی کنیم.در عصر حاضر، استفاده از روغن های گیاهی به دلیل تأثیر بسیار زیاد آنها بر سلامت انسان، بسیار رایج شده است.از این روغن های گیاهی علاوه بر مصارف خوراکی و آشپزی، برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند: گوش درد، بیماری های پوستی و … استفاده می شود.پس بهتر است از فروشگاه های معتبر تهیه کنیم.

ردیففروشگاه روغن گیری در کرجآدرس فروشگاه روغن گیری کرجشماره فروشگاه روغن گیری
1روغنکده کارونکرج، میدان شهدا، ابتدای خیابان بهار، روبروی ایستگاه تاکسی آزادگان02632254527
2روغن گیری یزدیکرج، بلوار رستاخیز، بین پنجم بلوک 1 و هجرت09122389177
3روغنگیری مصطفی یزدیاستان البرز، کرج، بلوار رستاخیز، بین پنجم بلوک 1 و هجرت09122389177
لیست فروشگاه های روغن گیری در کرج

روغن گیری به روش سنتی

در این روش برای استخراج روغن از دانه های گیاهان از دستگاهی شبیه به آسیاب سنگی، استفاده می شود.به این صورت که پس از تمیز کردن، دانه مورد نظر در آسیاب ریخته می شود و چرخ آسیاب با نیروی محرکه می چرخد.در اثر سایش سنگ، دانه ها مخلوط و خرد می شوند و در نهایت ماده ای خمیری به وجود می آید که در ظرف استوانه ای سوراخ دار قرار می گیرد و تحت فشار قرار دادن آن باعث استخراج روغن می شود وسپس روغن استخراج شده را از صافی عبور میدهیم.با توجه به این روش سخت استخراج و بکر بودن محصول نهایی، روغن به دست آمده با روش های سنتی عموماً قیمت بالایی دارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست عطاری های کرج

روغن گیری به روش صنعتی

به منظور تولید روغن از دانه های روغنی تجهیزات مختلفی در مقیاس های مختلف ساخته و تهیه شده است. اساس کار این دستگاه ها پرس سرد و گرم است.در روش پرس سرد به دلیل اینکه خاصیت دانه های روغنی کاملا حفظ می شود،بهترین روش روغن گیری به حساب می آید.

نوشته های مشابه

فروشگاه های روغن گیری در کرج ، دارای روغن های بسیار باکیفیت و قیمت مناسب هستند و دارای انواع روغن مثل زیتون،بادام،کنجد و… می باشند.اگر شما فروشگاه های روغن گیری دیگری در کرج می شناسید به ما معرفی کنید.

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا