مجلهمد و زیبایی

زاویه سازی فک با ورزش

5/5 - (1 امتیاز)

نخستین عامل در روابط اجتماعی، صورت است. برخورداری از فک زاویه دار و خوش فرم به لحاظ زیبایی شناختی، مورد پسند بسیاری از افراد است. بر این اساس، روش‌های مختلفی برای زاویه دار کردن فک و صورت وجود دارد که افراد بواسطه آن، می‌توانند از صورت خوش فرم‌تر و زیباتری برخوردار گردند و یکی از این روش‌ها زاویه سازی فک با ورزش است.

زاویه سازی فک با ورزش

زاویه دار بودن فک یکی از ملاک‌های اصلی برای داشتن صورتی زیبا می‌باشد. یکی از رایج‌ترین روش‌های زاویه سازی، روش جراحی است اما این روش به دلیل معایبی که دارد، برای همه افراد مناسب نیست. از این رو در ادامه این مقاله از مجله ساوج مگ، شما را با بهترین روش فرم دهی فک که روش زاویه دار کردن فک با ورزش است آشنا می‌نماییم.

زاویه سازی فک با ورزش

زاویه سازی فک با ورزش

هر اقدامی که باعث رفع و یا بهبود ناهنجاری‌های فک و صورت شود و تاثیر مستقیمی در زیبایی ظاهری داشته باشد را زاویه سازی می‌نامند. یکی از پرطرفدارترین روش‌ها، زاویه دار کردن فک با ورزش است. 

پیشنهاد میکنیم بخوانید  شعر زیبای فردا باز هم به تو فکر خواهم کرد از سید علی صالحی

روش زاویه دار کردن فک با ورزش در صورتی که به طور اصولی و مرتب انجام گیرد، تاثیرات بسیاری در زیبایی و خوش فرم شدن چهره دارد.

به واسطه انجام چند حرکت ورزشی کوتاه، می‌توانید در مدت نسبتا کوتاهی به فک خود حالت بدهید. عضله‌های صورت و گردن، تاثیر بسیاری بر زاویه سازی دارند که با انجام ورزش‌های مناسب، می‌توان بر روی عضلات تاثیر گذاشت و در نتیجه از چهره و ظاهر زیباتری برخوردار گشت. در ادامه روش‌های زاویه دار کردن فک با ورزش را بیان می‌نماییم.

روش‌های زاویه دار کردن فک با ورزش

زاویه سازی فک با ورزش از طریق تمرین و تکرار ورزش‌ها به بهبود فرم عضلات و ماهیچه‌های گردن و صورت کمک می‌کند. انجام ورزش برای زاویه سازی فک، از جمله روش‌های غیر تهاجمی است که سبب خوش فرمی صورت می‌گردد.

 ورزش اول زاویه سازی فک؛ حرکت دادن فک به دو طرف

در اولین تمرین برای زاویه سازی فک و صورت، لازم است که دهان را به طرف راست بکشید و در ادامه این حرکت را در جهت دیگر تکرار نمایید. بهتر است روزانه به مدت 10 تا 20 دقیقه این تمرین تکرار شود تا به صورت طبیعی بتوانید به فک خود حالت دهید.

کسانی که حالت فک یا صورتشان به صورت مربع است، صورت لاغر یا چاق دارند، کسانی که خط فک پهن و مردانه دارند، بسیار مناسب است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  لیست فروشندگان پیچ و مهره در تهران

ورزش دوم زاویه سازی فک؛ لبخند زدن

یکی از تمرینات بسیار مهم در راستای زاویه سازی فک، لبخند زدن است. لبخند زدن، عضلات صورت را به فعالیت وا می‌دارد. لبخند زدن به کلاژن سازی پوست نیز همانند بادکش صورت کمک بسیاری می‌کند.

ورزش سوم زاویه سازی فک؛ کشیدن صداهای مصوت

زاویه سازی فک با ورزش

یکی از بهترین تمرین‌های زاویه دار کردن فک، انجام تمرین کشیدن صداهای مصوت است. بهتر است در طول روز 10 تا 15 بار این ورزش را انجام دهید. این تمرین به شکل موثری برای زاویه سازی فک و صورت مناسب است. این تمرین نیز تاثیرات بسیاری در جوانسازی پوست دارد.

ورزش چهارم زاویه سازی فک؛ ماساژ فک و صورت

تمرین و ورزش دیگر برای زاویه سازی فک، ماساژ صورت اعم از فک، گونه، چانه و.. است. فوائد ماساژ بر کسی پوشیده نیست. ایجاد احساس آرامش و بهبود گردش خون از جمله اساسی‌ترین تاثیرات و مزایای ماساژ است. بر این اساس، ماساژ فک و استخوان‌های گونه و چانه به طور منظم در زاویه سازی فک تاثیرگذار است.

ورزش پنجم زاویه سازی فک؛ تمرین میوینگ

زاویه دار کردن فک با ورزش

یکی از جدیدترین روش‌های زاویه سازی فک با ورزش، انجام تمرین میوینگ است که تاثیر بسیار زیادی بر چهره دارد. نحوه انجام این ورزش بدین نحو است که ابتدا، زبان به سقف چسبانده می‌شود. سپس دندان‌ها، آرام بر روی هم چفت می‌شود. در نتیجه، دهان در یک وضعیت خاصی قرار می‌گیرد.

ورزش ششم زاویه سازی فک، ماساژ گوش تا استخوان فک

این تمرین باید روزانه به مدت 10 دقیق انجام گیرد. در ابتدا گوش‌هایتان را ماساژ دهید و تا پایین استخوان فک لازم است ماساژ ادامه یابد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید  هشتگرد کجاست؟

ورزش هفتم زاویه سازی فک؛ حلقه گردن

به حالت پشت دراز بکشید. زبان را به سقف دهان بچسبانید و فشار دهید. چانه را به سمت سینه حرکت دهید و سر را از زمین بلند کنید. لازم است شکم و چانه بدون حرکت بماند. این ورزش را روزانه 20 تا 30 بار تکرار نمایید.

ورزش هشتم زاویه سازی فک؛ بالا گرفتن سر

زاویه دار کردن فک با ورزش

در این ورزش زاویه سازی فک، سر خود را به سمت بالا گرفته و به سقف نگاه کنید. در این حین، لب‌های خود را جمع کنید. در ادامه، کششی در ناحیه زیر چانه احساس خواهید کرد.

ماندگاری زاویه دار کردن فک با ورزش چقدر است؟

زاویه دار کردن فک از تکنیک‌های متنوعی برخوردار است که هر یک از روش‌ها تاثیر بسیاری در اصلاح و بهبود فرم صورت دارد. از این رو، افراد به دنبال بهترین و مناسب‌ترین روش می‌باشند که روش زاویه سازی فک با ورزش یکی از بهترین، ارزان‌ترین و آسان‌ترین روش زیبایی است.

روش‌های زاویه سازی فک اعم از تزریق فیلر، چربی ماندگاری کوتاهی دارند. روش جراحی از ماندگاری بالایی برخوردار است به ویژه در صورتی که با تراشیدنفک نیز همراه بوده باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که زاویه سازی فک با ورزش، ممکن است از دوام بیشتری برخوردار باشد.

فوائد ورزش برای زاویه سازی فک

زاویه سازی فک با تکنیک ورزش، تاثیرات فوق العاده‌ای در افزایش زیبایی فرم صورت دارد و این روش برای کسانی که به دنبال راهی برای اصلاح فرم صورت خود هستند بسیار موثر است.

به طور کلی فوائد زاویه دار کردن صورت با ورزش عبارت است از:

  1. جوانتر دیده شدن صورت
  2. زیباسازی و باریک‌تر شدن خط فک
  3. تقارن بیشتر چانه و صورت
  4. ایجاد برجستگی گونه

نتیجه گیری

زاویه دار کردن صورت و خوش فرمی چهره، از ملاک‌های زیبایی است و تاثیر بسیاری در ظاهر افراد دارد. تمرینات ورزشی که در این مقاله از مجله ساوج مگ ارائه نمودیم، کمک بسیاری در زاویه سازی فک و صورت می‎‌نماید. مجموع این روش در اثر گذشت مدت زمانی، تاثیرات بسیاری خواهند داشت.

محمدرضا کرمی

میتوانید برای افزودن کسب و کار خود به صورت "رایگان" در سایت به ما پیام دهید 09375473322

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. بسیار کابردی و مفید برای زاویه سازی فک در منزل با ورزش هست.
    استفاده کنید ولی مدت زمان قابل توجهی باید تمرین کنید تا فکتون زاویه بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا